Eğlence Pazarlaması 2015-2016 Final Sınavı

Eğlence Pazarlaması 2015-2016 Final Sınavı sorularını bu sayfadan online olarak çözebilirsiniz.

Doğru Sayısı %%SCORE%%
Yanlış Sayısı %%WRONG_ANSWERS%%
CEVAPLARINIZ
Yanıtlarınız aşağıdaki gibidir.
Soru 1

Boş zaman ve tüketici davranışları ile ilgili aşağıdaki ifadelerden hangisi yanlıştır?

A
Boş zaman mal ve hizmetleri, çoğunlukla basit dağıtım ağlarına sahiptir.
B
Boş zaman satın alımları, yüksek harcamaları kapsar.
C
Boş zaman satın alımları, çoğu zaman hizmetleri kapsar.
D
Boş zaman satın alımları, çoğunlukla seyrektir.
E
Boş zaman müşterileri, her zaman tüketici değildir.
Soru 2

Aşağıdakilerden hangisi deneyimsel pazarlamanın gelişmesindeki temel nedenlerden biri değildir?

A
Eğlencenin var olması
B
ForWard unsurlarının gelişmesi
C
iletişimin var olması
D
Markanın etkisi
E
Bilgi teknolojilerinin hazır olması
Soru 3

Bir tüketicinin, mağazanın görünümünün yıllar boyunca değiştirilmediğinden şikayet etmesi, eğlenceli olmayan alışveriş değişkenlerinden hangisiyle ilgilidir?

A
Ürünle
B
Satış fiyatıyla
C
Amaçla
D
Seçimle
E
Mağaza çevresiyle
Soru 4

Spor endüstrisinin özellikleriyle ilgili aşağıdaki ifadelerden hangisi yanlıştır?

A
Sadece araç ve gereçlerin teminiyle ilgilidir.
B
Spor ürününü sunanlara da fayda sağlar.
C
Seyirsel bir ürün sunar.
D
Amatör oyuncular için rekreasyonel bir faaliyettir.
E
Katılımsal bir ürün sunar.
Soru 5

Bireyin deneyime bütünüyle fiziksel ve zihinsel olarak katılımı sonucunda nasıl bir ilişki meydana gelir?

A
Pasif
B
Zayıf
C
Güçlü
D
Negatif
E
Olumsuz
Soru 6

Tiyatro pazarlamasında, bir tiyatro oyunu aşağıdaki dağıtım kanallarından hangisi kullanılarak dağıtılır?

A
Doğrudan dağıtım
B
Dolaylı dağıtım
C
Aracılarla dağıtım
D
Distribütörler yoluyla dağıtım
E
Acenteler yoluyla dağıtım
Soru 7

Kültür ve sanatın en önemli parçası, aşağıdakilerden hangisidir?

A
işlevsellik
B
Yaratıcılık
C
Somutluk
D
Fonsiyonellik
E
Objektiflik
Soru 8

Popüler kültürün özellikleriyle ilgili aşağıdaki ifadelerden hangisi doğrudur?

A
Sadece üst kültürü kapsar.
B
Devrimcidir.
C
Ürün tüketiciye dönüktür.
D
Kendi varoluş koşullarını üretir.
E
Biçim olarak çok karmaşıktır.
Soru 9

Tüketiciler arasındaki biçimsel ve ticari olmayan, olumlu veya olumsuz hizmet ve film deneyimlerini kapsayan film pazarlama aracı aşağıdakilerden hangisidir?

A
Söyleşiler
B
Test film gösterimi
C
Çağrı merkezleri
D
internet
E
Ağızdan ağıza iletişim
Soru 10

Marka veya firma isminin biçimsel olarak film içerisinde sözlü olarak ifade edildiği marka yerleştirme stratejisi aşağıdakilerden hangisidir?

A
Değerli ürün yerleştirme
B
Gizemli ürün yerleştirme
C
Örtülü ürün yerleştirme
D
Bütünleştirilmiş açık ürün yerleştirme
E
Pasif ürün yerleştirme
Soru 11

İzleyicinin televizyona olan ilgisinin görece olarak en yoğun olduğu izleme dönemi aşağıdakilerden hangisidir?

A
Öğlen izlemesi
B
Öğlen-akşam izlemesi
C
Sabah-öğlen arası izlemesi
D
Geç akşam izlemesi
E
Sabah izlemesi
Soru 12

İyi bir filmin temelini aşağıdaki film pazarlaması karması elemanlarından hangisi oluşturur?

A
Vizyon
B
Ekip
C
Senaryo
D
Yıldızlar
E
Yaş
Soru 13

I. Bilgi elde edilmesi
II. Bağlantı
III. Topluluklar
IV. işlemler
Yukarıdakilerden hangileri internetin pazarlama uygulamalarında kullanılmasının arkasında yatan nedenlerdendir?

A
Yalnız I
B
I ve II
C
III ve IV
D
I, II ve IV
E
I, II, III ve IV
Soru 14

İzinli pazarlamayla ilgili aşağıdaki ifadelerden hangisi yanlıştır?

A
Sadece psikolojik fiyatlandırinayla ilgili unsurları içerir.
B
Tüketiciler izinli pazarlamayla istedikleri alanlarda e-posta alabileceklerdir.
C
E-posta içeriğiyle tüketici beklentileri uyum gösterecektir.
D
Tüketiciler yeni kampanyalar hakkında bilgi alabileceklerdir.
E
Daha yüksek geri dönüşün olması nedeniyle e-posta gönderilmesi işletmeler tarafından daha çok tercih edilir.
Soru 15

Aşağıdakilerden hangisi kişiselleştirilmiş web sitelerinin özelliklerinden biridir?

A
Web sitesi üzerinden sadece broşürlerin gösterilmesi
B
Durağan bir yapısının olması
C
Bireylere özel bir takım özelliklerin söz konusu olması
D
Statik internet sitesi olarak da bilinmesi
E
Web sitesi üzerinden sadece katalogların gösterilmesi
Soru 16

I. Müşterilerden elde edilen bilgiler
II. Uzmanlık
III. Eğlence
İyi bir değer yaratmanın bazı temel unsurları vardır.
Yukarıdakilerden hangileri bu unsurlardandır?

A
Yalnız I
B
Yalnız II
C
I ve II
D
I ve III
E
I, II ve III
Soru 17

Karşılıklı hikâyeler anlatmak aşağıda verilen oyun kategorilerinin hangisi kapsamında yer alır?

A
Motor-fiziksel oyunlar
B
Sosyal oyunlar
C
Somut oyunlar
D
Kurallı oyunlar
E
Yapısal oyunlar
Soru 18

İnsanlar çoğunlukla öldürme üzerine olan veya aşırı şiddet içeren oyunları aşağıdaki kişisel duygu ve isteklerinin hangisini tatmin etmek için oynarlar?

A
Eğitimi
B
Öğrenmeyi
C
Düzenlemeyi
D
Uç noktaları
E
Gelişmeyi
Soru 19

“Skor” ya da “puan” gibi parametreler; oyunların hangi işlevini yerine getirmek için ortaya çıkmıştır?

A
Eğitim
B
Kendini kanıtlama
C
Fiziksel etkinlik
D
Sosyal aktivite
E
Şiddet
Soru 20

Bilgisayar ve video oyunlarının üretim sürecinin ilk adımı aşağıdakilerden hangisidir?

A
Demo üretimlerin hazırlanması
B
Prototiplerin üretilmesi
C
Oyunun dağıtılması
D
Öykü ve karakterlerin tasarlanması
E
Finans kaynaklarının ayrıştırılması
SONUÇLAR
20 tamamladınız.
Liste
Geri dön
Tamamlananlar işaretlendi.
12345
678910
1112131415
1617181920
Son
Geri dön
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (2 Kişi oy verdi, 5 üzerinden ortalama puan: 4,00. Bu yazıya oy vermek ister misiniz?)
Loading...
0
Would love your thoughts, please comment.x